Settkampioenschappen 2024

Op 13 januari 2024 zijn de clubkampioenschappen gespeeld. Deze keer in 4 poules. In poule D won Anton op het nippertje van George. In poule C bleven Seger en Ben de jongere garde nog net voor. Seger pakte uiteindelijk de beker. In poule A werd Willem 1e en Boy 2e. In poule B werd Lucasz 1e en Ronald 2e. In de kruisfinales won Willem van Ronald en Boy van Lucasz. Willem won de finale van Boy en werd de nieuwe Sett-kampioen.

Tijdens de prijsuitreiking werd ook het SETT 2 juniorenteam gehuldigd die kampioen waren geworden. Hierna gingen we naar de Chinees waar van een heerlijk buffet werd genoten.

Basischolenkampioenschap Den Haag

Op de woensdagen 10 en 17 januari 2024 zijn de voorrondes van het basisscholenkampioenschap van Den Haag gespeeld. Op meerdere locaties werd er gespeeld en ook bij SETT.
Het waren mooie en sportieve toernooien waar met veel plezier werd gespeeld door scholen uit de stadsdelen Scheveningen, Segbroek en Centrum. Op 20 maart zal de finale worden gespeeld. Finalisten heel veel succes.

Fatelstraining

Op dinsdag was de laatste training van het jaar. Dus was het tijd om te fatelen. Na afloop mocht iedereen door te serveren en goed te mikken, snoepjes bij elkaar te verdienen. De eerstvolgende training is op dinsdag 9 januari 2024.

Oliebollentoernooi

Op zaterdag 17 december hebben we het jaarlijkse oliebollentoernooi gespeeld. Er werd hard gestreden om de prijzen en de oliebollen. Julian, Elias en Boy waren de prijswinnaars. De oliebollen waren heerlijk!

Oefenen, doelstellingen en de teamfoto

Op zaterdag 9 september was het druk met de jeugdcompetitiespelers in de zaal. Alle drie de jeugdteams gingen op de (team)foto. Ook werden doelen afgesproken voor de competitie en de training. Daarna werden er onderlinge wedstrijden gespeeld. Team 1 speelde zijn eerste competitiewedstrijd al voorruit en won knap met 8-2 van United TOGB.

Het seizoen is begonnen!

Zaterdag 2 september is het nieuwe seizoen weer geopend met het Openingstoernooi.

In zomerse temperaturen speelden maar liefst 30 spelers om de prijzen. In poule C pakte Elias de beker. In de finale van poule B won introducee Sil van Sergio. Tenslotte won David in de finale A van Willem.

We zijn klaar voor de NTTB-competitie.

Handicaptoernooi 2023

Op zaterdag 10 juni is het traditionele handicaptoernooi gespeeld. Onder subtropische omstandigheden werd er hard gestreden door maar liefst 32 spelers. Winnaar van de verliezersronde werd debutant Julian. De winnaarsronde werd gewonnen door Ronald. Daarna gingen we naar het strand waar we bbq hebben gegeten.

Starterstoernooi Avanti

Op zondag 4 juni hebben Marin, Artin, Elias, Thomas en Jonathan meegedaan aan het starterstoenooi.
Iedereen heeft goed zijn best gedaan en het was een heel geslaagd toernooi, dat afgesloten werd met een ijsje. De begeleiders Ronald en Boy hebben foto’s gemaakt.