Zeer spannende SETT Kampioenschappen…

Zaterdag 20 januari was het strijdtoneel van de jaarlijkse SETT Kampioenschappen. Met 21 deelnemers gingen we van start in drie poules. Poule A en B, bestaande uit senioren en oudere jeugd en poule C met onze aanstormende talenten.

In poule A en B werd gestreden om de 1e en 2e plek, want deze zorgden voor een plaats in de halve finales. Na hevige strijd en een groot aantal spannende vijfsetters, gingen Willem, Kastriot, Peter K en Erik V door naar de halve finales. Na ook weer 2 spannende wedstrijden ging de finale uiteindelijk tussen Willem en Peter. Deze finale zorgde voor veel kijkplezier, 1-0 voor Peter, 1-1, 2-1 voor Peter, 2-2 en vervolgens de beslissende 5e set die naar Willem ging, waardoor hij zijn titel prolongeerde!

In poule C speelden onze acht jonge talenten allemaal tegen elkaar. Na de poulefase kregen alle spelers de kans om nog verder te gaan in de vervolgronde. Na ook een aantal spannende wedstrijden werd de finale gespeeld door de nummers 1 en 2 uit de poule, David en Sebastiaan. Met een aantal hele mooie rally’s en spannende momenten, won David uiteindelijk de finale en kon hij zich voor het eerst SETT kampioen noemen!

Na de finales was het tijd voor de prijsuitreikingen, waarin naast de bekers voor de finalisten ook de aanmoedigingsprijzen werden uitgedeeld. Deze werden dit jaar uitgereikt aan Ronald en Johannes. Ondertussen stond het eten klaar en konden we deze mooie dag afsluiten met een heerlijke maaltijd en fijn gezelschap. Iedereen bedankt voor een geslaagde dag! Tot volgend jaar!