Koningsspelen @ de Max Velthuijsschool

Op vrijdag 20 april vonden de jaarlijkse Koningsspelen plaats op diverse scholen in heel Nederland. Dit jaar had TTV SETT besloten om zich aan te melden voor de Koningsmatch, wat inhoudt dat als een school jouw sport aanvraagt, je een match kunt worden op de dag zelf.

Binnen een week na aanmelding had SETT al een match gemaakt met de Max Velthuijsschool. In de gymzaal van deze school traint en speelt TTV Pingwins, van wie wij de materialen mochten gebruiken (dank hiervoor!).

Vanaf 9.30 tot 12.00 kwamen leerlingen van de groepen 3 t/m 7 non-stop tafeltennissen. Dankzij de vele tafels die tot onze beschikking waren, konden we enorm veel spellen uitzetten, voor ieder wat wils! Na een warme ochtend zat om 12.00 de tafeltennisclinic er op. Een aantal sterke groep 7 kinderen heeft nog geholpen met het opruimen van de tafels (dank jullie wel!), waarna iedereen kon genieten van een welverdiende lunch. Max Velthuijsschool, bedankt voor het meedoen!