Gezellig beginnerstoernooi bij SETT

Op zaterdag 8 juni werd, in navolging van de toernooien bij Salamanders en VVV, een beginnerstoernooi bij SETT georganiseerd. Dit toernooi is speciaal bedoeld voor beginnende tafeltenniss(t)ers die wellicht competitie willen gaan spelen. Op deze manier raken ze alvast gewend aan het spelen van wedstrijden op een ontspannen manier.

Vandaag deden 7 spelers mee met het toernooi, 2 van Salamanders, 3 van VVV en 2 van SETT. De eerste ronde begon al spannend met drie 5-setters, dit beloofde een leuke dag te worden. De spelers waren erg aan elkaar gewaagd en aan het einde van de rit moest bijna de helft van de wedstrijden beslist worden in de 5e set.

Na 3 uur spelen was de winnaar van dit keer bekend, Julián van VVV, gefeliciteerd!
Onze eigen spelers hebben het ook goed gedaan. Yisan werd vandaag 2e na een finalewedstrijd in 5-en tegen Julián. Ook Odysseas liet zien dat hij in zes weken erg gegroeid is, hij speelde zeker al beter dan tijdens het toernooi bij VVV.

Iedereen die aanwezig was, bedankt voor het aanmoedigen en coachen, het was een geslaagde dag. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar en misschien wel in samenwerking met meerdere verenigingen uit de regio??