Gedragsregels

Onbezorgd sporten is voor iedereen prettig en draagt bij aan betere sportieve prestaties. Belangrijke voorwaarden daarvoor zijn dan ook (sociale) veiligheid en een vertrouwde omgeving. Daarom hebben we op SETT de volgende gedragsregels afgesproken:

1. Ga op een normale, respectvolle manier met elkaar om. Het volgende wordt sowieso niet getolereerd:
– Discriminatie                         – (Zinloos) geweld
– Pesten                                  – Vloeken
– Intimidatie                              – Onsportief gedrag
– Seksueel getint gedrag            – Onbeleefd gedrag

2. Het gebruik of het bezit van drugs is ten strengste verboden.
3. Roken is niet toegestaan in het gebouw, ook niet op het speelplein.
4. Geen alcohol onder de 18 jaar.
5. Wanneer er iets ontoelaatbaar gebeurt meldt dit dan bij iemand van het bestuur.
6. Blijf van andermans spullen af wanneer je hier geen toestemming voor hebt. Dus ook van de eigendommen van de school blijf je af.
7. Ga voorzichtig met het materiaal om. Dat betekent onder andere dat je niet op de tafels gaat zitten of deze beschadigt.
8. Zorg dat je de kleedkamer en speelzaal schoon achterlaat na trainingen en wedstrijden. Afval gooi je in de vuilnisbakken.
9. Tafeltennis is een sport. Dat betekent in ieder geval dat je altijd een korte sportbroek, T-shirt met korte mouwen en zaalschoenen aan hebt. Tijdens competitie en toernooien is het verplicht gekleed te zijn in het SETT-shirt en een zwarte, korte sportbroek.
10. Bij ziekte of en afwezigheid dien je de trainer vooraf te informeren.
11.Zorg dat je op tijd bent voor trainingen en wedstrijden.
12. Als de trainer praat, dan ben je stil en luister je.
13. Heb respect voor je tegenstanders.
14.De aanvoerder van ieder team zorgt ervoor dat het wedstrijdboekje volledig en correct is ingevuld. Na afloop van elke competitiewedstrijd levert hij/zij deze in bij de wedstrijdsecretaris.
15. Bij uitwedstrijden, wordt op de speeldag voor 21.00 uur door de rijdende ouder en/of aanvoerder een duidelijke foto van het ingevulde wedstrijdformulier gemaild aan wedstrijdsecretaris-@-sett.nl (lees voor –@–  alleen @).Het kopie van het wedstrijdformulier geef je tijdens eerstvolgende training af aan een van de trainers.

Veel tafeltennisplezier!

vsk2014

Meer informatie kun je vinden op de site http://www.veiligsportklimaat.nl/