TTV SETT doet mee met de Koningsspelen!

Op vrijdag 20 april worden landelijk op veel basisscholen de Koningsspelen gehouden. Dit jaar doet TTV SETT ook mee in samenwerking met de Max Velthuijsschool. Dit betekent inhoudelijk dat de leerlingen van deze school een tafeltennisclinic krijgen via onze vereniging.

Mocht je op 20 april vrij zijn en lijkt het je leuk om te helpen tijdens deze clinic meld je dan aan bij Kelly (kelly.ratsma@sportievebaanindenhaag.nl). Niet alleen help je dan kinderen met verschillende tafeltennisoefeningen, maar je kunt ze ook vertellen over onze vereniging en waarom tafeltennis zo’n leuke sport is!

De clinic zal plaats vinden in de gymzaal van de Max Velthuijsschool in de Da Costastraat (nr. 42) in Den Haag. Sommigen van jullie kennen deze zaal goed, want voorheen trainden wij hier op de donderdagavond. Dus, leden van SETT, ouders, andere vrijwilligers, ben je beschikbaar en enthousiast om mee te helpen, laat je horen!